מערכת BI STRATEGY

חשיבות מערכת BI בארגונים

  1. עצמאות בצריכת נתונים: יכולת המדידה הרציפה של פעילות הארגון ללא תלות בגורם אנושי מתווך, בכל זמן ובכל מקום (בארץ ובעולם) תציף לך כל פעם מחדש את ביצועי הארגון לפי כל סוג מדד שתבחר (פדיון, רווח, % זמינות, כמות יחידות) כלפי כל אלמנט בארגון (ערוץ מכירות, לקוח, סוכן, מותג, פריט וכו')
  2. יכולת ניתוח השוואתית : כל הנתונים מוצגים באופן מוחלט או מנורמל, בהשוואה לתקופה מלאה או חלקית אשתקד , חודש מתגלגל, או בהשוואה לתוכנית העבודה.
  3. מנתונים לתובנות : הצגת נתונים בצורה ברורה, מעוררת סקרנות והנעה לפעולה.  
שלושת המרכיבים הנ"ל קריטיים ליכולתו של הארגון להיות ארגון לומד. מערכת BI תאפשר לארגון לייצר מנתונים תובנות, לזהות תקלות בטרם יהפכו למשברים.  להבין סיטואציות, להימנע מכישלונות ולשכפל הצלחות.

יתרונות מערכת "BI STRATEGY"

1. יכולת הצגת נתונים השוואתיים בשלוש רמות במקביל

אחד היתרונות הבולטים של מערכת BI STRATEGY הנה היכולת לצרוב לתוכה תוכנית עבודה מפורטת (יעדים חודשיים) לפריט וללקוח. היכולת לבצע השוואה הן מול תוכנית העבודה והן מול אשתקד, מאפשרת למשתמש במערכת ניתוח יעיל יותר של הנתונים. בדוגמה זו "מדד ביצוע תחזית" (ביצוע פדיון בפועל), אל מול "סכום תחזית" (הפדיון המצופה מתוכנית העבודה), אל מול "אשתקד" (אותה תקופה אשתקד).

2. ממשק לכל בסיס נתונים אפשרי.

מערכת BI STRATEGY הנה פלטפורמת  BI מבית MICROSOFT. ככזו המערכת מותאמת בצורה מושלמת לשרת SQL, מערכות ERP כדוגמת חשבשבת, SAP , פריורטי, שרתי ענן, וקבצי  EXCEL. יכולת המערכת להתממשק לגיליונות  EXCEL מאפשרת לשתול במערכת בקלות יעדי מבצע , ותוכניות עבודה .

מערכת ה BI קולטת נתונים מכל בסיס נתונים אפשרי

3. שימושיות וזמינות מקסימאלית

מערכת BI STRATEGY מאפשרת צפייה בנתונים מכל מקום, בכל עת, ובהתאמה מושלמת למקרן או LCD בחדרי ישיבות. למסכי מחשב נייח או נייד, טאבלטים, וסמרטפון.

4. מחיר המערכת

הודות לטכנולוגיה המתקדמת של MICROSOFT, למערכת יכולת חיבור מהירה וריבוי ממשקים, לצד יכולת כתיבת תבניות קוד גמישה, המערכת מאפשרת לנו הן לחסוך דרמטית בעלויות הפיתוח והן לספק ללקוח מערכת המותאמת אישית לצרכיו

לפיכך, המערכת זולה בעשרות אחוזים מכל מערכת דומה אחרת.

אין ספור דשבורדים ודוחות

דוגמא לדוח ניתוח לפי לקוח , סוכן וערוץ מכירות

דוח המציג בצורה השוואתית את ביצועי הארגון לפי לקוח, סוכן, ומותג. בדוגמא זו ההשוואה הנה גם מול אותה תקופה אשתקד וגם מול "תחזית המכירות" (תוכנית העבודה ).

בנוסף: 1. הדוח נותן התייחסות גם לחלקיות לקוחות חדשים. 2. הדוח מאפשר התייחסות לזמינות מותג / פריט אצל הלקוחות. 3. כל עמודה בטבלה ניתנת למיון מהגבוהה לנמוך. 

דוגמא לדוח ניתוח לקוח - הרחבת טבלת לקוח

כל טבלה ניתנת להרחבה (בלחיצת כפתור ) על מנת לאפשר בחינת כל הנתונים. כל עמודה ניתנת למיון מהגדול לקטן ולהפך. כל טבלה ניתנת להעתקה ל POWER POINT, או ל EXCEL

דוגמא לדוח אובליגו לפי לקוח וסוכן

דגמא לדוח מסכם : דוח "בוקר טוב"

דוח סטטוס המתעדכן על בסיס יומי ומציין את סה"כ ביצועי הארגון לפי מדדים הנקבעים ע"י מנכ"ל הארגון.

בדוח ניתן להתייחס לכל מדד. מפדיון, רווח, כמות יחידות, ערוץ מכירות, שם מחלקה, סוכן וכו'.

דוגמא לדוח ניתוח לפי פריט, מותג וסוכן

דוח המציג בצורה השוואתית את ביצועי הארגון לפי מותג, קטגוריית פריטים וסוכן. בדוגמא זו ההשוואה הנה גם מול אותה תקופה אשתקד וגם מול "תחזית המכירות" (תוכנית העבודה ).

בנוסף: 1. הדוח נותן התייחסות גם לחלקיות לקוחות חדשים. 2. הדוח מאפשר התייחסות לזמינות מותג / פריט אצל הלקוחות. 3. כל עמודה בטבלה ניתנת למיון מהגבוהה לנמוך. 

דוח גיול חובות לפי לקוח וסוכן.